melmel35 anladım canım bende yapıyorum ama sabah aksam verip bitiriyorum pazar günü de öyle yapmıştım ama dolaba koyamamıştım verdim akşam hastanelik olduk doktor çok beklediği için bakteri üretmiş ondan dolayı rahatsızlanmış dedi o yüzden şaşırdım siz öyle deyince