Bengbeng Kızlar benim 40 çıktı ve sezeryan oldum doktor muayneye gel dedi kesin gitmeme gerek varmı bilenler yardımcı olsun smear testi yapıcakmış gerekli mi sizce ?
Dk16 Bengbeng ben gittim bence gerekli sonuçta ameliyatlı bir Doğum yaptım diye gittim ben Zaten gitmemenin mantıcım yok bana göre
elifiii Bengbeng ben de hem bir hafta sonrasında hem de 40 ım cıkınca gittim. 3,5 ay oldu. ramazan ayı gelmeden de smear testi yaptıracağım.
Tosbikim_351218 Bengbeng benim doktorum da çağırdı ama daha gidemedim 2 ay 10 günlük kzım gitçem de ne zaman Allah bilir 😂
busra6161 benide çağırdı kontrole gitmedim gitmeyi düşünmüyorum sadece dogumdan 10gun sonra dikişlerimi kontrol icin gittim okadar
elifiii Aysununannesi rahim ağzından örnek alınıyor, tarama testi. allah korusun kanser enfeksiyon vs gibi durumları belirliyor. kadınlar için çok önemli senede bir kere yaptırın mutlaka.
Ikra1801 Benimde sezeryan oldu 40 çıkışı kontrole gel dedi rahim ve yumurtalık boyutuna baktı sadece ama test istemedi
Aysununannesi Ikra1801 bende sezeryan oldum özel hastanede fakat bana birşey demediler acaba size nasıl Bilgi verdiler ?
Ikra1801 Aysununannesi benimde özelde oldu doktorum 40 bitimi gel demişti gittik sadece ultrasonda muayene etti
Aysununannesi Ece06 peki ne için yapıyorlar onu ? Kusura bakmayın çok soru sordum ama canım bilmek istediğim için .
Nehirce Bengbeng bence gidin dikiş hattı kontrolü yapılıyor, alttan ultrason ile muayene yapılıp rahim kontrol ediliyor ve kanama azsa smear testi için sıvı alınıyor. Doktor birçok şey hakkında bilgilendiriyor ayrıca.
Yuliya1219 Bende sezaryen oldum dogumdan 10 gun sonra dikisler icin 1. ayda rahim toparlaniyo mu diye ve pihti var mi diye ultrasonla bakti 3 ayda test icin cagirdi ve alttan rahmi muayene etti bence onemli bu muayeneler allah korusun parca falan olur daha sonra sikinti olmasin
miraysmom_ Beni de çağırmıştı doktorum ve gittim. Gitmeyi de gerekli buluyorum açıkcası. Öncelikle jinekolojik muayene etti ve smear testi yaptı. Sonuçta bir ameliyat oluyoruz ve riskli durumlar ortaya çıkabiliyor herkes smear testi yaptırmalı bence.
DuruK Bengbeng en önemlisi rahminiz tekrar eskisi gibi toparlanmış mı rahimde her hangi bir sorun var mı diye bakıyor mutlaka gidin.