Merhabalar bebegim 50 günlük.Gunduzleri ara ara uyudugu icin sütüm yetiyor ama gece 12 den sonra sürekli emmek istedigi icin sütünün azaldigini hissediyorum.Sabah 4 e 5 e kadar uyumadigi oluyor ac kalmasindan endise ediyorum.Bu sebeple sabahlari sagip gece vermeye basladim ama internetten okudugum kadariyla gündüz sütü gündüz gece sütü gece verilmeliymis.Yoksa çocuk uyumazmis.Sizce ne yapmalıyım mama mi vermeliyim ya da gece süt isini nasil çözebilirim ?