Henuz oturmaya baslamadik, yikiliyo, destekli oturuyo:) ek gidaya basladik 15 gun once fakat asiri kabiz oldu 8 gün kakasini yapamayınca artik dun bugun sadece emziriyorum ek gidayi kestim, kakasi duzelsin yine yoğurt sebze puresi meyve puresi seklinde devam edicem, yerde sürüne sürüne ve döne döne her yere gidebiliyoruz, ama cok fazla agliyoruz:( asla bi odada tek basina duramiyo illa yaninda olucam durup durup beni kontrol ediyo yanında miyim diye😄 uykumuz tam bi facia, geceleri 45 dakikada bir uyaniyo ve gozu kapali agliyo nedenini hala bilmiyorum, uykusuzluktan bayilicam artık, dişleri de henuz cikmadi hic belirti de yok, bizde durumlar boyle😊