Mrl06 Bildiğim kadarıyla 4,6,8 ve 12.aylarda atak dönemi çok sert geçiyormuş. Sizin bebişte atak döneminde olabilir mi? Uyku gerilemesi de yaşanıyormuş bu dönemlerde ama geçici diyorlar. Bizde 6.ay atağındayız çok fazla uyanıyor ve uyanınca geri uyumak bilmiyor 🤦🏻♀️