Hanımlar ben 2 ay önce kızımı 35.haftada kucağıma aldım çok şükür. Prematüre olduğu için memeyi tutamadı ve tabiki kan şekeri düşmesin diye mama verildi. Daha sonra sütümü sağım yaparak vermeye başladım mama takviyesiyle. Memeyi emmiyo diye çok üzülüyordum çok şükür 5 gündür emiyo mama vermiyorum artık. Benim sorum kızım çok kısa süreki emiyo. Netten baktığımda bir memede 15-20 dk kalması gerektiği yazıyor ama benim kızım 8-10 dk emip bırakıyor. Yeniden vermeye çalışıyorum uyuduğu için almıyor. 1-2 saat sonra uyanıp yeniden emiyor ama gene 8-10 dk. Bende doymuyor mudur diye endişeleniyorum. İlk bebeğim olduğu için tecrübesizim. Tecrübeli anneler beni aydınlatırsa çok sevinirim ☺️