3 ay 8 günlüğüz bugün ki doktor kontrolünde doktorumuz memenjit asılarına baslayabiliriz dedi ama hep 7 8. Ay itibariyle duymuştum doktoruma güveniyorum ama böyle erken yaptıran var mı hemen demedi ama suanda yaptırsan olur düşün dedi. Ne kadar erken o kadar iyi diye. Kaçıncı ayda yaptırdınıZ? Ve A tipi mi B tipi mi yaptırdınız?