Mom87 aaa okey o zaman 😂 bende 80 kgdum diyetisyen eşliğinde veriyorum normalde gitmem ama kolesterolüm ve insülin direncimden dolayı ona gidiyor aslında en güzeli diyetisyen ama yok dersen sana bi kaç formül söyleye bilirim önemli olan kararlı olmak gerçekten istersen olur bol su en az 2-2,5 lt su bol yeşillik bol sebze ödem için suyun içine fındık kadar zencefil limon dilimi nane maydonoz salatalık dilimi yeşil elma dilimi çubuk tarçın koy 3-4 saat sonra o suyu gün boyu iç akşam en geç 6-7 de yemek ye eğer canın sonra bişey isterse 1 porsiyon meyve olur hurma olur ceviz olur onlardan ye günde 2 bardak yeşil çay iç kiraz sapı çayı iç bunlar çok iyi geliyor canın tatlı isterse tarçınlı Türk kahvesi iç bol bol yürü evde Leslie yap ben yapıyorum çok iyi geliyor aklıma bunlar geldi 😂