Kursad_1201 evet yeni annesiniz o da var. zamanla emin olun alışıyorsunuz. ben de öyleydim ilk zamanlar. hatta hastanede sakın mama vermeyin demiştim hemşirelere. sonuç sütüm gelmedi 😒.. son cümlemi size demek istemedim ben.🍀 öcü görme durumunu bizlere, empoze eden, ilk başta hep bi üzülmemize neden olan topluma, annelere, kaynanalara vs vs lere demek istedim..