Elizanim28 Yegenim dogali 10 gun olucak hic kg almamis , doktorda ablamin sutune baktircakmis , tekrardan hastaneye gidicekler kontrole? Basina boyle bisey gelen varmi arkadaslar ablam cok üzgün?
Mom088 Elizanim28 kızım 3. Aydan 4. Aya hiç kilo almadı hatta 15. Gr vermişti doktor yediklerime dikkat etmemi söyledi öylede yaptım sonra 1 haftada 300 gr aldı. Ablanız yediklerine dikkat etsin
zeyzey14 Elizanim28 daha 10 günlük canım 10 gün doğduğu kilonun altına düşer bebekler zaten korkacak bir şey yok ☺️ Bende size tavsiye ablanızın moralini lütfen yüksek tutun sütün yok vs söylemleri çok üzücü zamanla süt geliyor. Bol bol emzirsin gak diyince Guk diyince emzirsin. :) uyku düzenli beslenme psikolojik olarak rahatlık çok önemli :)
Nur_94 Benim 1 haftalıktı doğdugu kilosunun altına düşmüştü sebebi göğüsümün çok yara olmasıymış çocuga fazla süt gitmemiş , ablanızın göğüsleri yara oldu mu ?
Mom088 Elizanim28 10 günlük olduğunu yeni farkettim. Bu bir sorun değil canım zaten ilk bir hafta ödem şişlik falan gidiyor bebeğin kilosu düşüyor sonra almaya başlıyor . Ablanız çok yeni anne ona moral olun bunların normal olduğunu söyleyin geçecektir . Zaten eminim ablanızda deli gibi araştırıyordur.
Zeo Bende daha 15 günlük anneyim. Bebeğim 3 günlükken sarılık geçirdi ve 2 gün yoğun bakımda kaldı. Sütüm çok geç geldi benim. O zmaandan sonra yediklerime çok dikkat ettim. Öğünlerin arttırsın. Dereotu Tahin helva Maden suyu ısırgan otu çayı Kuru incir Hümana çayı Bunları bol bol tüketsin. Ben Allah’ın izniyle faydasını gördüm.