dogdugundan beri Agzından burnundan sürekli kusması oluyordu kızımın tahlilsiz şeysiz hep normal dir dediler ek gıdaya gectik bi tık azaldı ama bu defa da iki üç gün gecmez fıskırarark kusar hep yediği herseyi cıkarır çok üzülüyorum sizin bebeklerdede oluyormu bu normal bişeymi. 9 aylık olduk ne zman gececek acaba bi uzmana mı götürsem