Kızım 23 aylık tam anlamıyla konuşmuyor ikili kelimelere de geçmedi. Yalnız virüsten dolayı evden çıkmıyoruz ailelerimiz de uzakta etrafında sadece ben varım onun için konuşmamasını ona bağlıyorum, ama söylediği kelimelerde de harfleri yutuyor. Mesela mamaya ama dedeye ede babaya aba pembeye embe maviye ami gibi. Sizce normal mi ya da çocuğu böyle olan bilgisi olan var mı