Hazalim Kızlar 40 günlük bebeğim kanguru kulllannan varmı bu dönemde hangi markadan memnunsunuz yardım lütfen🙏
eymeninannesi3 Hazalim 2 aylıktı oğlum kanguruya koydugumda daha çok küçük biraz daha bekleyebilirsin
MinnakTosbagm Hazalim Bizde yeni aldık bebeğim 5aylık nuna cudl tavsiye ederim içinde yeni doğan aparatı var
Zalimsin Solomombaby aparatlı 1 aylık bile değildi kullanmaya başlamıştım ama aparatlı da olsa çok tutma demişti doktor
Ebruatktrk 4 kilo dan sonra kullanılabilir diyorlar ben 2 ayda başladım yeni doğan aparatı olan al muhakkak Tommy baby benim de memnunum