Civcivimm_ Ikinarak ağlıyor kıpkırmızı oluyor ne yapmam lazim gazdan mi oluyor böyle gazini cikarmasina ragmen yine devam ediyor gündüz nerdeyse uyudugu zaman 5 dk sonra bu ikinmalari oluyor gunduz uykusu nerdeyse yok gibi aninda uyanir
Gencanne_19 Civcivimm_ evet gazdan olur. Ne kadar çıkarsanız da bağırsakları henüz yeni olduğundan her halükarda gaz oluyor. Bunun için sürekli karnına masaj yapabilirsiniz,ayağını sıcacık tütün. Ya da biogaia diye gaz damlası var onu kullanabilirsiniz.
Browni_61 Civcivimm_ benm bebegmde öyle gazdn oluyo cikarsa bile gene sıkıyo kndini bazn biogis kullaniyorum yanında sab simplex de kullaniyorm