MasalMomy Arkadaşlar 20lik dişim beni bitirdi. Lohusayken 40 gün ağrıdı yeni doğum yaptım diye gitmedim. Kızım 8 aylık yine başladı 2 gündür. Emzirirken diş çektirenler var mı dayanamıyorum artık bir zararı olur mu ?
Deletedmom62626 MasalMomy bir zararı olmuyor sadece 6 saat demişti doktor emzirmeyeceksin geçmiş olsun bir dua var 7 defa okunuyor okuyun sizde kesiyor anında ağrıyı
MasalMomy Deletedmom62626 Teşekkür ederim ismi nedir acaba duanın ? Birde regl im acaba böyle okunur mu ?
Deletedmom62626 MasalMomy yasin süresinin 82. 83. Ayetleri 7 defa okunuyor elinizi ağrıyan tarafa koyuyorsunuz ama adetli iken okunur mu? Bilmiyorum ayrı bir post açın bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlar umarım çabuk geçer
MasalMomy fikolatte Bende gittim doktor şimdi iltihap olmuş dedi. 5 gün sonra tekrar çağırdı o zaman çekecek nasipse 🙂