Beş ay 15 günlüpğz dün çocuk kardiyoloji sine Üfürüm geçti mi diye gittik Üfürüm geçmiş fakat bu sefer kalbinde et parçası görüyorum şah damarına yakın Büyürse damarı sıkıştıra bilir takip edeceğiz sürekli dedi başına böyle bir şey gelen var mı yardımcı olun lütfen önemli bir şey mi acaba