Canım ne kıyafet verirsen onu giyindiriyorlar onların verdıgı bir özel kıyafet yok ayrıca hediye vs falan da vermediler fakat hemşire ve doktorların ilgisi müthiş son derece memnun kaldım yemekleri olsun kahvaltısı olsun on numaraydı sadece bir kapı süsü asıyorlar kaldığın odaya o kadar 💕 ayrıca çok çok temiz bir hastane aşırı tavsiye ediyorum 🤗 ebeler sureklı geliyorlar kontrol etmeye hemşireler seninle çokça ilgileniyorlar ne istersen getiriyorlar seni kaldırıp yürütüyorlar emzirme danışmanlığı yapıyorlar emdirtiyorlar yani kısacası muazzam🧚🏻♀️