icegul Aslında şuan atak haftasında olmamız gerekirken biz geçen hafta çok huysuzduk ve zor geçirdik. Atak haftasını erken geçirmiş olabilir miyiz acaba? İlk atağımızdı 🤔🤔
Olric11 icegul valla canım bizimde iki gündür atak haftası diyor ama biz son 25 gündür ne ataklardayız bir bilsen bence bu takvimler pek işe yaramıyor 😅