Merhaba anneler ben kızımın el becerisi gelişsin kasları gelişsin istiyorum ama bıraz zor bir çocuk. Boya yapmayı sevmez, oyun hamuruyla oynamaz, kurabiye yapmak istedim 2-3 kere denedim farklı zamanlarda yine istemedi. Başka önerebileceğiniz oyunlar var mı acaba?
Bide dahala ağızla tanıma dönemini tam atlatmış değilliz, kum taş toprak genelde ağzına alıyor hele şimdi azı dişi çıkartma döneminde. Belki ellerini kullanıp ellerini güçlendirmeye yardımcı olcak öneriler gelir😊