Nzlcn benm 1ay 17 günlük bebeğim
Doğduğundan itibaren hep mama takviyesi yapıyorm
İki memeyi de emiyor ama doymuyor biraz iştahlı bi bebek, benmde yorgunluktan sütüm her zaman yeterli olmuyor
Sma mama kullanıyorm emzirdikten sonra doymamışsa 1 ölçek veriyorm
Ama emmemişse 3 ölçek
Hipp kullanmayı denedm iki gün gaz sancısından mahvoldk 1 saat bilr uyuyamadı kzım sindiremedi galiba o mamayı