Kızlar bebeğim 2 ay 1 haftalık belirti olarak mukuslu kaka yapıyordu bide 1-2 kere İp gibi kan gördüm tam kırmızı değil Ve bazen gürültülü yapıyordu kakasını kontrolümüz vardı pazartesi günü doktorumuza söyledim süt ürünleri alerjisi olabilir dedi 2 hafta süt ürünleri tüketme ondan sonra azar azar başla dedi başına gelen var mı burdan okudum ama en az 3 hafta yememek lazım anlayabilmek için yazmışlar sizler neler yaptınız bu durumda