Kizlar 2 haftadır diyetteyim bağırsak tepkimeli alerjisi vardi bebeğimin 6 aylik olacaz ama ben bugün kahvaltıda unutup küçük bir dilim peynir attim farkedince birazını çıkardım ama birazını yutmustum ilk defa oldugu için ne gibi bi zarari olur bilmiyorum tecrübeliler yazabilir mi