maggie Merhaba bebeklerde ateş bir anda düşüp çıkar mı? Bebeğimin ateşini ölçüyorum 37.2 çıkıyor 1 dk geçmeden bir daha ölçüyorum 36.6 çıkıyor
maggie Cheddar alnına dokunuyorum bazen sıcak bazen normal sıcak olduğu zaman 37.1 falan çıkıyor normalken 36.5 acaba emerken falan mı ısınıyor ya da üstü kalın da o yüzden mi sıcaklıyor olabilir mi? Cheddar Vanilya Asenana
Cheddar maggie mümkünse eczaneden basit ateş ölçer alın koltuk altından olan. Onla teyit edebilirsiniz. Eliniz normal sıcaklıkta iken kontrol edin alnını falan anlaşılır çok sıcaksa
Cheddar maggie tabi ki emerken sıcak basar çok efor sarfettikleri için. Zaten 37.1 normal sıcaklık 37.5 üstü ateş
Vanilya maggie Diş çıkarma döneminde kızımın kafası çok sıcaktı. Ama ateş anlamımda ölçtüğümde hep sabit çıktı. Acaba bir tane daha ölçer varsa onunla da mı ölçseniz. Çünkü el ile bakılıp sıcak sopuk bizim ısımıza göre de değişebilir
Aysenurglc Vanilya merhaba bu dış donemini şuan bizde yaşıyoruz 6 buçuk ayligiz iki gündür ateşimiz ve agrimizvar hem salyasi h ısırma isteği hemde durup dururken ağlaması var ateş nekadar süre suruyo doktora gitmeye gerek varmı bilemedim
Vanilya Aysenurglc calpol ver istersen canım aynı zamanda ağrı kesicidir calpol. İyi gelir. Ben akşamları yatarken bir kaşık vermiştim. Biz ateş yaşamadık ama alnı sıcaktı