Eyllull mutlukalp21 canım bebeğim 2-3 haftalık olduğunda uykudan asla emmiyordu. Bende dr ile görüştüm5 dk emzir yeter dedi biz yenidoğan sarılık olmasın diye uzun uzun emzir diyoruz süt gelsin diye. Yani 5 dk emsede doyar sen gönlünü ferah tut kuzum
mutlukalp21 Eyllull çok sağol canım artık öyle yapıyoruz Valla kendileri belirliyor ne kadar emmek ne kadar uyumak istediklerini biz uğraşıyoruz ama 😇🤗