Merhaba güzel anneler 3 gün sonra bebeğim 3 aylık olacak bugüne kadar alerjik bi durum yaşamadık yüzünde kırmıızı noktalar olmştu sadece onlarda geçti ilk zamanlar.Bugün ilk defa kakasında kan gördüm ve çok moralim bozuldu doktoruma görüntü gönderdim süt ürünlerini kesmemi istedi 2 gündür vitamin içiyorum decavit o yapmamıştır dedi ama içimde bir kuşku acaba o mu yaptı yoksa gerçkten peynir vs mi yaşayan varmı bu durumu inanılmaz üzgünüm kanı görünce şok oldum Allah herşeyin hayırlısını versin tabi ona değil bana gelsin diyorsun 😩