beyazkelebegim ilk doğdugundan beri yatagında yatar ilk salonda beşik vardı orda sonra bizim yanımızda yatak odasında beşiğinde yatıyor bazı bebekler yatmak istemezmiş kaynanam bana beşiği bosuna aldınız dedi hep görümcem hiç yatmamıs hep aglarmıs yattıgında cevremdede duymustum beşiğe koyunca ağlayan bebek demekki kimi bebek böyle canları sağolsun napalım 👍😍