beyazkelebegim Vanilya dün bir postta okudum sanırım en korktuğum aylar 8,9,10,11 😂 en sıkıntılı zamanlarmış
Waffle beyazkelebegim yaa Masallah daha cok kucukk :)) 4.ayindan sonra ufak ufak baslayabilirsiniz uyku egitimi vermeye su an icin cok kucuk zaten :))
Vanilya beyazkelebegim Evet 5 te uyanıyor beşiği devirecek nerdeyse. Elim kolum tutmuyor artık. Hareketli çok hareketli. Düzelir bu aylarda diyenlerle tekrar konuşmak istiyorum 😂
beyazkelebegim Waffle şimdi tam başlamasamda ☺️ Artık yavaş yavaş beşiğine alıştırmaya çalışıcam geceleri uyuduğunda vs. Çünkü uykusu 5 dk veya 15 dkka sürer genelde 😂
beyazkelebegim Vanilya 😲 desenize ben şuna en güzel günlerimdeyim 😂 inşallah en kısa zamanda sizde atlatırsınız bu dönemleri
Avsininannesi15 beyazkelebegim ilk günden hiç yanimizda uyutmadim 10 aydır kendi beşiğinde uyuyor yanimiza koyunca çığlığı basıyor
beyazkelebegim Avsininannesi15 ayyy ne güzel 🧿 peki sallayarak mı uyutuyosunuz yoksa kendisi mi uyuyor
Cihangiriinannesii beyazkelebegim Gündüzleri park yatağında. Geceleri de ilk uykusuna park yatakta yatırıyorum ama sürekli uyandığı için yanıma alıyorum gece daha da iyi oluyor 😍