CemreKerem35 Vanilya denemeden almak yanıltabilir çünkü bebeklerin ayakları tombik tombik olduğundan bazen 1 numara büyüğü ayağına oluyor olçtugunuz cm’e göre . En azından ilk ayakkabı için deneyip almak önemli .
Vanilya CemreKerem35 Hm götürmek istemiyorum dışarıya aslında ama bilemiyorum. Vicco nun kalıpları nasıl acaba?
CemreKerem35 Vanilya vicco kullanmadım ben başka bir anatomik ayakkabı kullandım o yüzden kalıplarını bilmiyorum . Oğlumun ayakları çabuk büyüdüğü için anatomik ayakkabıyı uzun süre kullanamadim maalesef .
Vanilya mom093 Bize nıke ve Adidas iki ayakkabı geldi hediye. Olmuyor. O yürürken giyilecek sanırım. Büyük geldi. Vicconun ev ayakkabısı var ilk adım ondan alıcam ben şimdilik. Ama metreyle mü ölçsek? Kalıpta önemli tabi
mom093 Vanilya evet nasıl ölçülür ki acaba denk gelir mi kesin birde benim bebişin boyu uzun biraz aslında nike ve adidasin da var ilk adım ayakkabısı onlara da bakıyorum gönlüm onlardan yana ama
CemreKerem35 Vanilya ay hiç hatırlamıyorum desem 🙈 oğlum 3 yaşında benim 1 1 buçuk yaş civarı kullanmıştım komple çıkmış aklımdan
CemreKerem35 Vanilya sadece bir tane daichmann dan almıştım onu hatırlıyorum o da anatomikti ama ilk ayllabimizin markasını hatırlayamadım . Daichmann’a bakabilirsin istersen anatomik ayakkabılar var
Durush mom093 siz bilirsiniz ayaktan ayağa değişiyor internetten alsan nasıl uğraşacaksın avm önünde arabada beklesin kimlik karşılığı verirler ya da al dene olmadı o an değiştir
Vanilya mom093 Valla biz kullanamadık onları. Duruyor evde. Annemler geldim şimdi burdan yakın bir mağazada vicco alıcam ev ve dışarı için. Yürürken 1 buçuk yaşındayken Adidas tercih edilmeli bence.
mom093 Vanilya yani bakıyorum çünkü Nike ve adidasa normal ayakkabı onlar sanki viccolar daha rahat gibi ilk adım için