Selintosh kemalpasa devlet hastanesinde olduk biz sunnetimizi lokal olduk 2 hafta önce izmir konaktan kemalpasaya gittik 3 aylık oğlum ne ağrısı oldu nede sizisi oldu çok şükür biz tavsiye üzerine gittik ben kesinlikle özel istiyordum ama gerçekten o kadar para vermeye gerek yok üstelik sünnet eden baş hekim di ve operasyon boyunca yanindaydim oglumun dayım sayesinde gittik oraya allah razı olsun ondan