Sevgili anneler ben 12 haftalık gebeyim.gebeliğimden dolayı yaklaşık 1 aydır 21 aylık bebeğimi sütten kestim fakat sütüm tam anlamıyla bitmedi ,ama baya azaldı . Belirli aralıklarla sağıyorum . Şuan sağ göğsümde en fazla bir yemek kaşığı süt çıkar sol göğsümde de 2 yemek kaşığı kadar süt bulunuyor. Sol göğsüm rahat ağrı sızı yok da hiç doğru dürüst süt üretmeyen ssağ göğsüm dolgun şiş ve ağır hafif ağrıyor da . Sütyene de sığamıyor sürekli belli oluyor diğer göğse göre büyük. ÇOk orantısız duruyorlar . Ben mastit olmasından korkuyırum süt kanalları mı tıkanmış. Bu Arada iki göğsümden de gelen süt koyu kıvamlı ve sarımsı tıpkı kolostrom sütü bazen de diyorum acaba bu gebeliğimden üretilen kolostrom sütü mü ki ben sağıyorum ya da normal bir şey mi bir türlü anlam veremedim doktoruma da sormayı unuttum 20 gün sonra kontrolüm var.Bu konudaki tecrübelerinize ihtiyacım var .