gulrecelim_55 Yenidoğan aparatsız ne zaman kullanabilirim? Kanguru aldım ama aparat almadım çünkü böyle bile tam sığıyor aparatla daralır gibi
Busrabektas gulrecelim_55 ben 2 aylıktan sonra kullanmaya başladım ama uzun süreli degil tabi daha ayaklarını tam acamadigi icin. Açıkçası sonrasında da kendisi içinde durmak istemedi ben kullanamadım🤷♀️
Dedinaber gulrecelim_55 2aydan sonra yüzü size dönük 4.aydan sonra yüzü dışarı dönük 6.aydan sonra da kanguruyu sırtınızda,yüzü sırtınıza dönük kullanabiliyorsunuz
gulrecelim_55 Busrabektas anladım canım aparatsız mi kullanmıştın? Benim de bebeğim 2 aylık dışarı çıkarken alttan elimle destekle kullanmak istiyorum o yüzden merak ettim
CemreKerem35 gulrecelim_55 ben tek bakıyordum açıkçası kanguru kullanımını başından beri çok istedim elim ayağım oldu benim çünkü çocuğu takip her işimi yapıyordum ama siz şimdi aparatsiz en azından kullanmayın daha çok küçük 3.ayi bekleyin.