Eymenalpinannesi Merhaba 8 aylık bebeğim 3 aylık da hamileyim hamilelikte emzirmede sıkıntı yok ancak ben beslenemiyorm ve zor bi hamilelik geçiriyorum doktorum bebeğimi emzirmeden ayırmamı söyledi nasıl bıraktırabilirim
Seda1635 Eymenalpinannesi yaa tanışmak çok isterim bende aynı durumdayız oğlum 10 aylık ve 3 buçuk aylık hamileyim, benimle aynı durumda olan birini görünce çok heyecanlanıyorum ve birlikte birbirimize çok iyi motivasyon olacağını düşünüyorum 🤭 neler yapacağız neler yaptık ne durumdayız paylaşsak 😍
Eymenalpinannesi Seda1635 yaaa cok sevindim inanın buna benim de cok ihtiyacım var bebeğim aşırı düştü son bi aydır memeye dün mama aldık ama pek kabul etmedi biraz zorlayacak gibi görünüyor ama nasıl bıraktıracağım konusunda hiçbi fikrim yok
Seda1635 Eymenalpinannesi bende olumlu karşıladığınıza çok sevindim tamam tamam o zaman dediğim gibii tanışmaya başlayalım numaramı da instagramdan atayım 🤭 hesabınız var mıı