Benim regl dönememi anlatmışsın resmen. İshal ni yandan sancı Bi yandan kıvranırım yatakta Bi kaç defa bayıldım ağrıdan. Çatım dar benimde mecburi sezeryan oldum. Doğum kontrol hapı kullanıyordum bekarken ve evlenince de korunma yöntemi olarak, sanırım yine devam edeceğim başka türlü Oluru yok. Küçücük bebekle bide regl sancısı kaldıramam. Sülük yada hacamat diyenler var o da emzirirken olmuyor. Allah yardımcımız olsun 🙏