14 aylık oğlum dün sabahtan beri 5 defadır kakasını yapıyor ishal bu sabah kahvaltıda yumurta midesini bulandırdı kustu azı dişler geliyor ateş yok halsizlik yok az az da olsa yemesi iyi Dr yazdım günde 7 defa ishal olarak kaka yaparsa sorun olurmuş ilerlememeli için neler iyi gelir Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim