Kuzeyim1 Az miktarda kan vs görülebilir düzelene kadar. Ama fazla gözlemlenirse doktora danışmakta fayda vardır. Akıntı olursa, kötü kokulu ve yeşilimsi ise yada göbek deliği çevresinde kızarıklık ve şişme varsa iltihaplanma olabilir doktora kesin götürülmelidir. Ve kahve vs gibi şeyler uygulamayın. Buda bebeğinize zarar verebilir, çok gerekli durumlarda doktorlar solüsyon tarzı şeyler veriyorlar.