nurus91 benim oğlum da 14 aylık. Tam 13. Aya girdiğimizde iştahı pat diye kesildi. Ne versem yemiyordu ağzından atıyordu. Sonuç tarhana çorbası ile bitiyordu. 3 öğün tarhana ☺️ Hareketli kitapları çok seviyor, çok ilgisini çekiyor. önüne kitap koyuyordum. Hareketli sayfalarla oynayıp kedi köpek güneş çiçek anlatarak, oyalayarak yedirebiliyordum. İlgisini çekecek bişeyler bulup, ilgiyi ona yöneltip yedirebilirsiniz. Denemişsinizdir mutlaka tabi siz de 🤷♀️ Neyse ki 1 hafta önce bitti o iştahsızlık 🙏🏼 Şimdi yine yemek yetiştiremiyorum. Umarım kısa zamanda geçer sizinki de.