Oğlum 3 ay 7 günlük. Akşam 8 de yatar Sabah 7 de kalkardı 1 ay önceye kadar. Hala 8 de yatıyor ama sabah 5 te hareketlenmeler başlıyor 6 ya kadar kesin uyanmış oluyor. 6.30 la uyanmaya başladı 5 e kadar geldi. Neyse uyandığı zaman aliyorim kucağıma 7 ye kadar uykusuna devam ettiriyorum edebiliyorda yani. İlk zamablar acliktan uyanıyor diye düşünmüştüm ama 4 te emzirip 5 te uyandığında anladım ki açlıktan değil. Uyanma saatini nasıl 7 e uzatabilirim bilen biri varsa yardım etsin lütfen.