Kızlar dün bebeğimi başka bir doktora götürdük
doktor ‘ bebeğin altını açınca ayaklarının(üst baldırları) yere değmesini bekleriz sizinkinin değmiyor çift bez takın ‘dedi. Neden olduğunu ve takmazsak neler olabileceğini söylemedi. Kalça ultrasonu yapıldı mı dedi evet dedik. Bir şey söylemedi.
Ve kendi doktorumuz böyle bir sorundan hiç bahsetmemişti.
nedir bu çift bez takma olayı?