Oğlum 18 aylık. Cildi bana çekmiş ve kuru. Doktora göturdum bakti cildı kuru bol bol nemlendir dedi. Her gün her bez açmada komple nemlendiriyorum. Özel dermatit şampuan aldım onu kullanıyoruz. Kıyafetlerine özen gösteriyorum ama oğlum hala sırtını boynunu karnını öyle kasıyor ki az tırnağı uzayınca kanatiyor resmen. Gece sürekli uyanıyor boynu kaşınıyor. Yediklerine de dikkat ediyorum. Başka bir doktor avil surup verdi eczacımız da gönül rahatlığı ile verebilirsin dedi ama biraz uyku yaptığı için tedirgin oldum veremedim. Ama çocuk hala uyuyamıyor. Avil şurup kullanan var mı? Yan etkileri nasıldır.