Nesli3300 Merhaba 16 aylık bir kızım doğduğundan beri gaz problemi var bu yüzden uykuları da berbat ne zaman nasıl geçecek bu gaz.Bio gaiga kullanıyoruz besin alerjisi çıktı diyet de yapıyoruz ama hala gece uyutmuyor gaZ
Morfrenk Nesli3300 biogaia tek başına kullandığımda bize yeterli gelmedi o sadece kakasını yapmasına yardımcı oluyor yanında nurse harveys kullanıyoruz
Gndz Nesli3300 dün bir arkadaşım aradı o söyledi ben denemedi. Bilmiyorum ama çörek otu kaynat hergün bir bardak iç Sütünden ona da geçsin gazına çok iyi geliyormuş
Dogavesultan Nesli3300 maflor ve sab simlex ikisini kullandık ama nurse harveys kadar etkili bi gaz ilacı görmedim mutlaka deneyin bence biogia prebiyotik damla bağırsak düzenleyici yanında gaz damlasıda kullanın muhakkak
Tospikinannesii Nesli3300 rezene içiyordum gazı olduğuna yarım çay bardağına bir tatlı kaşığı 7 8 damla demliyordum 3 tatlı kaşığı ona geri kalanını da sütten geçsin diye kendım ıcıyordum
Esrams Nesli3300 sab simplex çok iyi geldi bize birde sabah akşam zeytinyağı ile karnını yumuşayıncaya kadar masaj yap teknikleriyle ayaklarına internetten bak bir sürü video falan var biz çok faydasını gördük
Nesli3300 Esrams bebe yağı veya vikis ile dönüşümlü yapıyorum ben de gece yatırmadan o kadar sert ki karnı dokundurmuyor
Gizzy Nesli3300 bence bir alerji uzmanına gözükun. Bizimde hep gazdandi alerjimiz. En son kuruyemiş kesince rahatlamıştı. Başka bir besin yapıyor olabilir gazı, kesmeniz gereken.
Nesli3300 Gizzy test yapıldı ve neyealerjisi var biliyoruz onları da yemiyorum ama hala devam ediyor gaz
Mrcoyku Nesli3300 emziriyor musunuz bizimde aynı geçmeyen gazımız var bütün damlaları denedim faydası olmadı özellikle geceleri berbat
Mrcoyku Nesli3300 bende aynı şekilde yaşında kesmek istiyorum emdiği için gaz oluyor ikimizde perişan oluyoruz geceleri
Esrams Nesli3300 ilk başlarda öyle yapıyor bizim ki de öyleydi önce sakinleştir sonra denwvbi sakin sakin
Nesli3300 Mrcoyku ama yine de o memeyle uyuyor bi de kıyamıyorum sanki hakkını elinden alacak gibi hissediyorum bi 5 6 ay daha emziririm gibi
Mrcoyku Nesli3300 evet insan kıyamıyor ama zaten dinlenemediğim için süttüm çok az oda devamlı emdiği için gaz yutuyor diye düşünüyorum sabahları zombi gibi oluyorum 5 yaşında kızımla hiç ilgilenemiyorum uyumadığı için hep mız mız
Nesli3300 Mrcoyku 2 çocuk daha zor tabi Allah yardımcınız olsun.Tabi ki en doğrusuna siz karar Vereceksiniz