Uzun saçı çok seviyorum, saçlarım ince telli ve çok bu yüzden çok zor taranıyordu. Bir de ombre yaptırdım iyice taranmaz oldu. Son çare kestireceğim ama kestirmeden önce önerebileceğiniz bir yol var mı? Banyo sonrası saçların kolayca açılmasını sağlayacak durulanmayan,mavi su tarzı bir şeyler. Kullananlar fikir versin lütfen 🙏🏻