Bal-Kaymak Leylakrbv 4 aylıkken oldu sadece ilk çiş yaparken ağlamıştı sonrasında ağlamadı. Ağlarsa fitil verdi sadece ağrı kesiciymiş gerek kalmadı kullanmadık ama hala çok ağlıyorsa doktorla iletişime geçin isterseniz. Geçmiş olsun
PortakalliKahve Leylakrbv 3 aylıkken oldu. İlk çişini uyurken yaptı. Fitil ve calpolu dönüşümlü verdim zorluk olmadı.
Leylakrbv Mom0982 evet veriyorum parol ile pedifen veriyorum 4 saatte bir ama çok ağlıyor yıkıyor ortalığı yani
Mom0982 Leylakrbv doktora bi sor canım pipisi şişkin mi.kanama vs var mı.resmini çekip doktora gönder istersen
Leylakrbv PortakalliKahve bende ağrı kesici falan veriyorum çok ağlayinca fitil veriyorum ama gene de her çişin de çok ağlıyor
Mom0982 Leylakrbv ilk günler öle oluyor canım sen doktora at resmini.ağlaması normal değil ama bence doktoruna bir danış
PortakalliKahve Leylakrbv kıyamam,çok geçmiş olsun. Bi doktora sormakta fayda var. Çünkü sadece ilk çişinde huzursuz olur demişti bana