Bize denediğimiz tüm mamalar gaz yapmıştı sadece bebelac gold iyi geldi ancak bebeklerin bağırsak gelişimlerini desteklemek için probiyotik kullanmanız çok faydalı olacaktır( nbl drops mavi olan kullanıyoruz 2 aylık olduğundan beri) düz bebelacta gaz yapmıştı ancak bunu anlamanız için 1 hafta beklemelisini mamanın etkileri en erken 1 haftada belli oluyor zaten içerken karında guruldama çok fazlaysa 1 hafta sonunda değiştirin. Gold olan biraz daha gaz bakımından iyiydi. Oğlum 7 aylık 8200 gram 74 cm, ama arkadaşımda aynı mamayı kullanıyor kızı 10 kg 6,5 aylık mama-kilo bebekten bebeğe farkediyor. 4 saatte bir 180 cc veriyorum 6.ayından beri akşam yatmadan 10da 210 cc veriyorum 5 saate yakın uyuyor böylece