Didarr Bebeğim çok kaka yapıyor ve genelde sıvı ile karışık mukus da var koyu yeşil dün gece ile birlikte beş kere yaptı 3 buçuk aylık lütfen cevaplar msnz
MinikBugram Didarr anne sütü mü mama mı kullanıyor biz sadece mama kullanıyoruz kaka aynı sizinki gibi doktora sorduğumda sorun yok demişti
Ceya Didarr eğer çok akışkan ise doktorunuza bilgi verin. bebek sıvı kaybediyor halsiz kalır , uyku haki artabilir.
Duru10 Didarr bn bebeğimde öyleydi dr banada normal dedi ama sürekli kakalı bezi ve cıvık ishal tarzındaydı bn çok azıcık pirinç unu ve sütümle ile mama yapıp verdim ardından emzirdim kakası kesildi deneyebilirsin sende