Merhaba güzel anneler oğlum 23 aylık her sabah kahvaltısını eden çocuk hiçbirşey yemez oldu varmı aranızda böyle yaşayan gelip geçici dönemmi bilmiyorum öğünlerini hiç atlamazdı ne çorba ne meyve haliyle kabız oluyor varsa tecrübeleriniz paylaşırmısınız şimdiden teşekkürler