ZBadee Selam anneler , mama sandalyesi bakıyorum sizce hangi marka model almalıyım ? Marketlere gelen mama sandalyeleri iş görür mü? Ve kaçıncı ay da kullanmaya başladınız ? Teşekkür ediyorum 🥰🥰🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸😊
Deletedmom_50 ZBadee joie mimzy lx kullanıyoruz, memnunuz çok. 4 buçuk 5 aylık gibiydi oturmaya başladığında.
Pozitifmom ZBadee ikeanın mama sandalyesi hem hafif hem kullanışlı. 6. Ayından beri kullanıyorum. İlk zamanlar minderiyle kullandım. Rahatça oturmaya başlayınca minderi çıkardım
drn5410 ZBadee e bebekten masa sandalye olanı kullanıyorum 5. Aydan beri 2 aydır kullanıyorum memnunuz ileride masa sandalye yaparım dedim bide yer kaplamıyor mutfağım büyük ama kaba bir şey istemedim tek elle bile taşıyorum çocuk kucağımda iken gayet pratik bence memnunum 😌
brnidldfn Markasını hatırlamıyorum da şu sonradan çalışma masasına donenn var ya ondan kullandık şimdi 3 yaşında masa sandalye olarak kullanıyoruz 7 aylıkken falan kullanmqya başladk
Hdus Chicco polly. Eviniz çok darsa önermem ama . Ben salonda mutfakta da kullanıyorum. Sadece yemek yemek amacıyla kullanmıuor. Daha ek gıdaya başlamadık zatende😀 2. El alın ama sıfırları ne kadar pahalı
CrnAsl İkea antilop💛 Buarada ben ikince el alışveriş sitesinden aldım çokta uyguna geldi minderi ile beraber taş gibi on çocuk daha büyütür😄
ZBadee CrnAsl bende bakıyorum şimdi minderi ayrı satılıyormuş sanırım dolap uygulamasından bakıyorum bende siz hangi yerden aldınız acaba ? 😊
ZBadee AloneMom baktım evet mutfağım küçük olduğu için mantıklı geldi minder hangisinde almalıyım acaba ayrı satılıyormuş
brnidldfn ZBadee evet parçalarını sok tak yine kullan biz taşındık burda da kullaniyo komple boyadi ıslak mendille ya da cifle sil çıkar kızim da biz de çok memnunuz
CrnAsl ZBadee letgodan almıştım bebecruz ve Gardrops uygulamalarına da bakabilirsiniz ben minderi ile beraber almıştım