Anneler merhaba size bir konu danışmak istiyorum bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙂
3.ayımızda menenjit aşısına başladık ilk nimerex vuruldu. 4. Aydada bexsero vurulucaz.Sonra 5. Ay tekrar nimerex 6. Ay bexsero böyle gidiyor. Hiç ara verilmeden devlet aşılarınada denk geliyor. Bazı doktorlar ara vererek yapıyormuş. 3 5 7 ay olarak. Kafam karısıtı tabiki doktor ne derse onu yapacağız ama aynı durumu yaşayan varsa yazabilir mi? Bebeğe ağır geldi mi neler yaptınız.