Kızlar merhaba, 21 şubatta doğum yaptım iki gün sonra kontrolde sarılığı artmıştı yatışı yapıldı. Yapılan testlerde kanda enfeksiyona rastlanmış antibiyotik tedavisi de alacak. Yaşayan oldu mu nasıl ilerledi kaç gün sürdü ? Bebeğinizi ne zaman alabildiniz ?