Mcan ya çok karışık işte benim durumum o yüzden net cevaba ihtiyacım var.Baslarda nerdeyse çok azdı sütüm mama yaptık o da az gelmiş 15. Gün kilo alımı azdı sonra doktor maa miktarını arttircdedi hem miktarı arttirdim hem memeden sonra mama verdim bu sefer bı haftada epey kilo almış acile gitmistik orda tarttilar.Bu hafta sütüm dahaiyi durumda gibi bekliyorum mama yapmıyorum hemen yaparsam miktarı düşürdüm o yüzden kilo alımını pazartesi ogrencem süt yetmeye mi başladı noldu bu hafta karıştı herşey süt ve az mamanın yetip yetmediğini anlamaya çalışıyorum cisli bezden