Beriltalay Merhabalar baston bebek arabası almayı düşünüyorum. Kullanan ve memnun olanlar bana öneride bulunabilir mi ?
Yasey Beriltalay bebek arabasını ilk mi alacaksınız yoksa daha önce travel kullanıp memnun kalmadıniz ondan mı baston istiyorsunuz
Beriltalay Yasey daha önce travel aldım memnun kalmadım. Başka alıcam baston alıcam şimdi. Siz yeni alacaksanız travel almayın hiç ama hiç gerek yok. Boşuna arabanda yer kaplıyor ve çok hantal.
Ipekkartal Beriltalay ben 4babynin bastonunu aldım şuanlık memnunum fiyatı da çok uygundu travelini arkadaşım beğenmemiş ama bastondan memnunum 😌
Yasey Beriltalay travel görüntü olarak çok güzel ama hangi mağazaya gitsek baston önerdiler travel alırsınız biraz kullanıp baston alacaksınız mutlaka dediler pusetli bastonlardan aldık bizde beneto. Chicconun bastonu da güzeldi
AyseAlya Beriltalay bı blogger da KANZ check-in çok övmüştü . O daha güzel gibi onu da incele canım bı istersen 😊